Tuesday, January 25, 2011

Coastal scents brushes!

Hoi allemaal. Zoals je kunt zien, schrijf ik vandaag een post in het Nederlands! En dat zal oko zo blijven, want elke Dinsdag schrijf ik alleen maar posts in het Nederlands. Zodat niet alleen mijn internationale(en engelse) viewers kunnen meegenieten van mijn blog. Want een post in het Nederlands is toch net iets leuker !

Anyway , laatst was ik op zoek naar goeie brushes. En natuurlijk denken we dan allemaal aan Sigma en MAC. Maar dan heb je ook Coastal Scents. Coastal Scents is amerikaans merk dat vooral erg bekend staat om de 88 palette. Niet alleen de 88 palette hoor, ze hebben verschillende palette's zoals de 40 palette, lip pallette, foundation palette. En noem maar op, je kunt eigenlijk eindeloos doorgaan.

Maar niet alleen palette's natuurlijk. Ook brush sets, die redelijk goedkoop zijn. En ik heb er veel goede dingen over gehoord. Natuurlijk ben ik meteen gaan zoeken. En ik heb een webshop gevonden die Coastal scents verkoopt en in het nederlands is. Welke?  Het is http://www.enchantra.eu/ . De brush wordt verkocht in een set van 15 met de onderstaande brushes :

  • Grote poederkwast - 7 ¾
  • Kleinere poeder/blusher kwast - 7.5"
  • Schuine blusherkwast - 7.5"
  • Foundation Taklon - 7 1/4"
  • Doe Foot Shadow - 7"
  • Grote oogschaduw blender - 7 1/4"
  • Medium ovale oogschaduw kwast - 7"
  • Klein plat detail kwastje- 7 1/4 "
  • Wimper/Wenkbrauw kam - 7.5"
  • Synthetisch Lippenkwastje - 7.5"
  • Synthetisch medium oogschaduw kwast - 7"
  • Taklon schuine eyeliner kwast - 7"
  • Kleine ovale oogschaduw kwast -7"
  • Lash Fan Applicater - 7"
  • Ronde Crease kwast - 7"


15 Brushes, that's a lot! Bij enchantra worden ze verkocht in de kleuren Magenta(diep roze) en Bronze. Maar op de website van Coastal Scents zelf heb je ze ook in andere kleuren en je heb zelfs ook limited edition sets op http://www.coastalscents.com/ . Bij enchantra kost de brush set €39,95 / $39,95 . Dus in dollars of euro's, het maakt allemaal niet uit! En bij enchantra zijn ze trouwens ook nog goedkoper. Want omdat zij een tijdje offline zijn geweest hebben zij een kortingscode die 20% geeft op alles wat je besteld! That's pretty awesome ! Kijk even op de website van Enchantra, zoek naar de nieuwsbrief en je vind de kortingscode !

En ik heb de brushes zelf ook besteld. Dus komt er hoogstwaarschijnlijk wel een review. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden. I'll talk to you tomorrow! Bye ...

No comments:

Post a Comment