Tuesday, November 16, 2010

Urban decay in nederland

WARNING : This blog is going to in dutch. Just so you know :) .

Hey allemaal ! Dus zoals je misschien al gehoord hebt of zelfs misschien al gespot in de Sephora winkels ! Sephora verkoopt vanaf gisteren(maandag) urban decay palette's. En ja, daar houden we nu eenmaal allemaal van. Ik zelf ook! Anyway, Sephora verkoopt twee palette's( en een uitgebreide eyeliner set) :  de naked palette, black palette en de jackpot eyeliner set. Kijken jullie(en lezen natuurlijk) even mee?

The naked palette. Wat gewoon het mooiste product van allemaal is! Nou, we weten allemaal dat urban decay wel van neutrals houdt! En ze kunnen ook nooit kiezen. Want ja, kleuren zijn nou eenmaal allemaal verschillend he. Anyway, in deze palette zit ook nog de 24/7 Glide-on-eye-pencil. Met aan de ene kant een zwart potloodje en de andere kant een bruine. En, verder krijg je ook nog een miniatuur van de Primer potion. Wat overigens jullie bekend voor komt, toch? Deze palette is te koop voor €40.
 Gothic, rock? Wat voor look wil je vandaag creĆ«ren? The black palette is echt perfect for the evening. Maar als jij dat durft kan je natuurlijk ook overdag een smokey eye dragen. Je kan deze kopen voor €35.
Dan hebben we nog de Jackpot. Dit zijn de 24/7 Glide-on-eyeliners. Als het goed is blijven ze lekker lang zitten, maar dat moet ik nog uit testen. Want ik zal zeker volgende maand iets an Urban decay aanschaffen. Zoals je ook ziet, zitten er verschillende kleuren eyeliners in. Je kan gaan voor een zachte look, of gewoon classy zwart. Deze is te koop voor ... €35.

Nou dat waren dus de producten die vanaf nu verkijgbaar zijn bij Sephora. En ik heb ook gehoord dat Sephora misschien de Primer potion verkoopt? Zouden jullie dat willen weten. Nou laat het mij weten, ga ik langs de Sephora in Amstelveen kijken of zie die hebben. Dan laat ik jullie dat morgen weten. Ik hoop dat ik weer informatie-vol ben geweest. En i'll blog ya later! Bye ...

No comments:

Post a Comment