Tuesday, March 8, 2011

Chanel Rouge Coco Shine!

Hoi allemaal! Hoe gaat het met jullie? Dus vanaf nu zijn de Chanel Rouge Coco Shine. En natuurlijk moet ik daar wat over schrijven he! I mean, it's Chanel baby! Anyhow, dit is een lippenstift. Maar ik weet het niet hoor, als ik het zo op de foto's zie. Moet ik meteen denken aan een lippgloss in vaste vorm? Misschien ligt het aan mij, en moet ik eenje aanschaffen. Wat ik probably toch wel ga doen.


De lipsticks moeten je lippen hydrateren. Het bevat het Hydratendre complex, wat je lippen voller en zachter moet maken.Zie de onderstaande afbeeldingen.


Deze zijn verkrijgbaar in de volgende kleuren: 

8 kleuren voor de vrije geest’
  • 41 Canotier 
  • 46 Liberté
  • 47 Flying-cloud 
  • 50 Rivage 
  • 57 Aventure 
  • 58 Royallieu 
  • 63 Rebelle 
  • 65 Cavalière 
‘9 kleuren van een verlangen naar het absolute’
  • Évasion 
  • Unique 
  • Fétiche 
  • Boy 
  • Romance 
  • Chance
  • Élise 
  • Antigone
  • Bonheur 
‘8 getuigen van een legendarisch succes’
  • Biarritz 
  • Sari d’eau 
  • Misia 
  • Escale 
  • Prémice 
  • Monte-Carlo 
  • Bel-Ami -
  • Deauville


Ik ga zeker van de week nog langs de Douglas of de Chanel counter in de bijenkorf. Ze kosten €29. ik hoop dat jullie het leuk vinden. And i'll blog you tomorrow! 


-XoXo Farrah


** Alle informatie en foto's zijn afkomstig van www.lushiousbeauty.nl ! 

No comments:

Post a Comment