Tuesday, March 1, 2011

Mijn top 5 favorite(nog aan te schaffen) parfums!

Hoi allemaal! Het is dinsdag en jullie weten wat dat betekent. Mijn wekelijkse Nederlandse post. En dit keer wil ik mijn top 5 favorite parfums met jullie delen. En ja, ik moet er twee nog  aanschaffen. Maar geloof me, ik heb ze allemaal een keertje geroken en stiekem opgespoten in de Douglas. Waarschijnlijk heeft iedereen dat wel een keertje gedaan, right?

Anyway, hier mijn top 5 parfums. Die ik gewoon te lekker vind ! En koste wat kost ga aanschaffen. Yes, please! 

  1. Juicy couture - Couture Couture. Ik ben he-le-maal gek van deze parfum. The scent is amazing. Als je het op doet, ruik je gewoon naar couture. Hij ruikt zo lekker, ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
  2. Alien by Thierry Mugler. Dit is echt de meest aparte maar lekkerste geur. Als ik alleen 1 parfum voor de rest van mijn leven mocht gebruiken, zou het deze zijn. Als je het opdoet, ruik je voor de rest van de dag naar deze parfum. En ze zeggen toch altijd dat je je eigen geur na een tijdje niet meer ruikt? Nou, deze wel! Althans, ik dan. Ik weet niet van jullie, but i am smelling it! Het is een beetje een klassieke geur, maar niet zo klassiek dat wij  jongeren het niet kunnen dragen. Three words: I LOVE it!
  3. Dior? J'adore dior. Natuurlijk is het mijn favorite, anders zou die er niet tussen staan. Duh, Farrah! Anyway, dit is de meest lekkerste geur van Dior. Na posion(oeps!). Ik vind persoonlijk wel voor iedereen geschikt, dit is zo'n geur dat ieder meisje wel lekker vindt. De meeste he, want iedereen heeft zijn eigen persoonlijke voorkeur. Hij is een beetje bloemig, maar in vergelijking met andere geuren overheerst het niet.
  4. Budget geurtje? Hell yeah! Dit geurtje is van Replay en is te koop vanaf €15,95. Amazing , right? Dit geurtje blijft niet heel de dag door zitten. Net zoals Dior heeft het iets bloemig, maar overheerst het niet.
  5. Bruno banani is van de eerste geurtjes die ik heb gekocht. And boy, does it smell amazing. Ik kocht dit geurtje elke maand weer als het weer op was. Omdat ik toen altijd de 30 ml kocht. Maar dit geurtje is lekker fruitig. En verkrijgbaar vanaf €15 of €20. Budget alert!!
Dit was mijn top 5. Benieuwd welke geurtjes ik nog moet aanschaffen? Dat zijn Couture Couture en J'adore Dior. Wat zijn jou favorite geuren? Laat het me weten in de comments! I'll blog you tomorrow!

No comments:

Post a Comment