Tuesday, February 15, 2011

Aan wat voor beauty producten geef jij je geld uit?

Hoi allemaal! Dus vandaag tijdens mijn stage, zat ik te denken waar over ik vandaag zou schrijven. En ik had letterlijk gewoon geen idee. Het kwam er vandaag echt niet uit. Dus ik besloot rond te surfen op het net. Kwam langs een webshop, en dacht : Aan wat geven jullie je geld uit qua beauty producten? Als beauty addict, geef ik soms bijna heel mijn salaris uit aan beauty. Wat overigens niet zo heel veel is hoor! Ik werk zelf bij de Blokker. En als 17-jarige verdien je bijna niks daar. Tenzij, je je uit de naad werkt voor €400. En dan heb ik het over, in de kerstvakantie letterlijk je hele vakantie werken. Sucks right?

Anyway, ik ben echt heel slecht met geld uitgeven. Al zeg ik het zelf. Ik geef het liefst honderden euro's uit in een keer. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik toch elke maand weer iets zie qua beauty. Ik koop vooral gezichtsverzorging, make-up, haarproducten & huidverzorging. En dan moet je denken aan biodermal cremes, MAC make-up. Maar ook vooral budget make-up want at is uiteindelijk waar ik me op wil focussen. Want niet iedereen heeft het geld om Chanel, Dior, Guerlain te kopen. Ik bedoel eens een keer, mag je tuurlijk jezelf wel trakteren op Chanel hoor. Maar ik trakteer mezelf liever op MAC hoor! Haha, anyway!

Ik zou graag willen weten , waar geef jij je geld aan uit, beauty gerelateerd natuurlijk?!


No comments:

Post a Comment