Tuesday, February 8, 2011

Biodermal reinigingsmelk & reinigingslotion

Hoi allemaal! Zoals je misschien al weet, heb ik echt een verschrikkelijke droge huid. En dat heb ik nog steeds hoor, maar het is aan het verminderen. Yay ! Je hebt het misschien al gelezen in de titel, Biodermal!

Biodermal is een Nederlands huidsverzorging merk met producten voor dagelijkse verzorging, zonverzorging en speciale huidverzorging. Wat een best groot publiek aantrekt. Want er is voor iedereen wel wat te vinden qua producten.

Ik heb het dan over de Reinigingsmelk & reinigingslotion. Dat je dagelijks kan gebruiken, wat ik wel doe! Omdat ik vooral een droge huid heb, is dat noodzakelijk. Lees je even verder? 

De reinigingsmelk :

Op de voorkant van de verpakking staat dat het mild reinigt, hydrateerd, zeepvrij is en geschikt voor alle huidtypen is. Het is natuurlijk vloeibaar. Deze reinigingsmelk is WAUW! Voor mijn huid doet ie alles wat ie moet doen. Het laat een vettig laagje achter op de huid. Wat ik meestal doe is aanbrengen met watje. En dat twee keer per dag!

De reinigingslotion :

Die is basically gewoon hetzelfde. Alleen is dit meer waterig. Het enige wat een nadeel is, is dat als je er per ongeluk langs je ogen heen gaat. Het begint te prikken, en krijg ik tranen ervan. Maar dat zal wel, omdat het niet voor rondom de ogen geschikt is. Hoewel dit niet gebeurde met de garnier essentials reinigingslotion.






De reinigingslotion&melk zijn beide verkrijgbaar bij drogisterijen zoals Kruidat, Etos, DA en zelfs de Douglas voor €9,99. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. I'll blog you tomorrow !

No comments:

Post a Comment