Tuesday, February 22, 2011

Mijn Catrice nagellakjes(review+swatches) + NYC in NL !

Hoi allemaal! Het is weer dinsdag en dat betekent dat het weer tijd is voor een Nederlandse blog. En dit keer over mijn catrice lakjes die ik tot nu heb. En natuurlijk over NYC!

Ik heb in totaal 6 lakjes van Catrice. En dat zijn :
  • 070 Caught on the red carpet - een donkere rood
  • 200 From dusk to dawn - een taupe, nude kleur
  • 310 I see trough you - Een doorzichtig lakje
  • 250 I sea you - Een mintgroene kleur
  • 150 Big spender wanted - Roze, met een lichte sheen
  • 110 Poison me, poison you - Donker paars
Ze lakken erg fijn over het algemeen. Je hebt er wel 2 coats voor nodig. Maar eigenlijk mag ik helemaal niet klagen. Want dit zijn de beste lakjes voor €2,50. Ze drogen snel. En ik heb ze natuurlijk ook even ge-swatched voor jullie. Dat heb ik gedaan op mijn eigen nagels, want ik heb nog nagelwiel(helaas!). Ik heb ze zonder topcoat en zonder basecoat aangebracht. Alle lakjes zijn in 2 coats aangebracht.



 Zoals je ziet, dekken ze heel goed ! Op mijn duim heb ik nude kleur op. En die is op de foto wat nuder dan normaal. De consistentie van de donker rode was heel dun. Maar deze dekt alsnog in 2 coats. En de doorzichtige hoef ik natuurlijk niet te swatchen, he! Over de andere lakjes heb ik eigenlijk niet zo veel te zeggen. Want ze dekken normaal, en de kleuren van deze zijn beyond pretty !

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar I sea you en From dusk to dawn. Dat zijn voor mij de twee mooiste lakjes van allemaal wat ik heb. Natuurlijk zijn de andere lakjes ook mooi, anders had ik ze niet gekocht!

Anyway, enough about Catrice! Nu over NYC. New york color is een amerikaans budget merk. Een beetje net als Catrice. Alleen vind ik dan dat de producten van NYC veel meer lijken op high-end. Dit merk wordt in Maart geintroduceerd bij de Kruidvat. De prijzen zullen niet zo heel duur zijn, waarschijnlijk vanaf 2,99? Anyway, ik ga elk geval wel naar de kruidvat toe in maart! Dat zeker, gaan jullie ook? Laat het me weten in de comments!

No comments:

Post a Comment